Nasze kursy


Nasza wykwalifikowana kadra prowadzi zajęcia w szkołach prywatnych, publicznych oraz na uczelniach wyższych. Nasza oferta obejmuje przedszkola, szkoły podstawowe, licea oraz uczelnie wyższe na terenie Warszawy. Każdy kursant na zajęciach ma przydzielony własny komputer oraz niezbędny sprzęt, który udostępnia szkoła "Asy rogramowania". Pracujemy w kameralnych grupach, nie przekraczających 10 uczniów. Nasze doświadczenie pracy z dziećmi i młodzieżą sprawia, że możemy pochwalić się współpracą z "Akademią Przyszłości".

Szkoła Podstawowa

“Scratch”- 7 zajęć po 1,5 h - I trymestr

Kurs oparty na systemie stworzonym przez Harvard Graduate School of Education. Podstawowy etap, który ma na celu zaznajomienie dzieci ze środowiskiem programistycznym interpretowanym. Dzieci poznają podstawowe pojęcia oraz elementy związane ze światem programowania. Odkryją cały proces pisania oraz tworzenia kodów i programów komputerowych. Z pomocą nauczyciela rozwijają zdolność logicznego i kreatywnego myślenia.

Kwota: 450 PLN

“3D Games” - 10 zajęć po 1,5 h - II trymestr

Kurs poświęcony nauce modelowania oraz programowania gier 3D. Rozwija wśród uczestników wyobraźnie przestrzenną oraz wiedze o elementach zawartych w programowaniu gier przestrzennych. Logiczne myślenie oraz programowanie w połączeniu z nauką budowy od podstaw, tak lubianych przez dzieci aplikacji daje uczestnikom niesamowite korzyści oraz zabawę. Na zajęciach zostaną stworzone gry wykorzystujące istniejące prawa fizyki, dzięki którym dzieci lepiej zrozumieją tematy powszechnie wykorzystywane w szkołach. W drugim etapie tego kursu skupimy uwagę na środowisku programistycznym jakim jest Processing, które zostało stworzone na potrzeby sztuki elektronicznej (wizualnej, interaktywnej oraz dźwiękowej) oraz projektowania graficznego.

Kwota: 550 PLN

“Scratch v2” - 5 zajęć po 1,5 h - III trymestr

Kurs oparty na autorskim programie nauczania. Uczestnicy zajęć poznają możliwości interpretowanego języka programowania, gdzie nauczą się tworzyć gry, animacje oraz aplikacje powszechnie używane. Łatwość w poruszaniu się w programie pozwala lepiej zrozumieć podstawy programowania, istnieje również możliwość udostępniania swoich projektów wśród rówieśników. Zajęcia odbywają się w grupach liczących maksymalnie 10 osób. Każdy uczestnik posiada własny sprzęt komputerowy, który udostępnia szkoła “Asy Programowania”, bądź placówka w której są przeprowadzane kursy.

Kwota: 350 PLN

“Scratch v2” - 7 zajęć po 1,5 h - I trymestr

Kurs oparty na autorskim programie nauczania. Uczestnicy zajęć poznają podstawy interpretowanego języka programowania, gdzie nauczą się tworzyć gry, animacje oraz aplikacje powszechnie używane. Łatwość w poruszaniu się w programie pozwala lepiej zrozumieć podstawy programowania, istnieje również możliwość udostępniania swoich projektów wśród rówieśników. Zajęcia odbywają się w grupach liczących maksymalnie 10 osób. Każdy uczestnik posiada własny sprzęt komputerowy, który udostępnia szkoła “Asy Programowania”, bądź placówka w której są przeprowadzane kursy.

Kwota: 450 PLN

“3D Games & Java” - 10 zajęć po 1,5 h - II trymestr

Kurs, w którym uczestnicy będą mieli okazję nauczyć się programować gry 3D oraz modelować graficznie świat wirtualny. Na zajęciach zostaną stworzone gry wykorzystujące istniejące prawa fizyki, dzięki którym dzieci lepiej zrozumieją tematy powszechnie wykorzystywane w szkołach. W drugim etapie tego kursu skupimy uwagę na środowisku programistycznym jakim jest Processing, które zostało stworzone na potrzeby sztuki elektronicznej (wizualnej, interaktywnej oraz dźwiękowej) oraz projektowania graficznego. Uczestnicy tego kursu będą mieli okazję poczuć się jak prawdziwi programiści i zacząć programować “z palca” wpisując do odpowiedniej konsoli kod źródłowy. Ten kurs jest również wstępem do kursu przeprowadzanego w III trymestrze, który skupia się na tworzeniu aplikacji mobilnych.

Kwota: 550 PLN

“App Inventor” - 5 zajęć po 1,5 h - III trymestr

Kurs poświęcony nauce programowania w środowisku wykorzystującym język interpretowany. Aplikacje powstałe przy użyciu App Inventor są tworzone przy pomocy przeglądarki internetowej i specjalnej aplikacji korzystającej ze środowiska Java. Wynikowe aplikacje mogą być uruchamiane na fizycznych urządzeniach mobilnych z systemem Android lub na emulatorze. Kurs ten jest ostatnim kursem roku szkolnego 2017/2018.

Kwota: 400 PLN

“App Inventor” - 7 zajęć po 1,5 h - I trymestr

Kurs poświęcony nauce programowania w środowisku wykorzystującym język interpretowany. Aplikacje powstałe przy użyciu App Inventor są tworzone przy pomocy przeglądarki internetowej i specjalnej aplikacji korzystającej ze środowiska Java. Wynikowe aplikacje mogą być uruchamiane na fizycznych urządzeniach mobilnych z systemem Android lub na emulatorze.

Kwota: 450 PLN

Java - 5 zajęć po 1,5 h - II trymestr

Kurs skupia uwagę na środowisku programistycznym jakim jest Processing, które zostało stworzone na potrzeby sztuki elektronicznej (wizualnej, interaktywnej oraz dźwiękowej) oraz projektowania graficznego. Uczestnicy tego kursu będą mieli okazję poczuć się jak prawdziwi programiści i zacząć programować “z palca” wpisując do odpowiedniej konsoli kod źródłowy.

Kwota: 400 PLN

"Programowanie dla Licealistów" - 10 zajęć po 1,5 h - soboty

Kurs ma przybliżyć programowanie, pokazać jego przydatność i oswoić dzieci i młodzież ze środowiskiem w jakim tworzy się profesjonalne programowanie w firmach komputerowych. Pierwsza część oparta jest na języku programowania C\C++. Ma za zadanie nauczyć podstaw języka: poleceń i składni używanej w języku, przedstawić typy zmiennych oraz budować własne proste ale złożone programy przy wykorzystaniu standardowych bibliotek języka. Dodatkowo przedstawi proces debugowania czyli wyszukiwania błędów składniowych i logicznych w programie, który jest nieodzowny przy programowaniu na każdym poziomie.

Miejsce: Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej (św. Andrzeja Boboli 8, 02-525 Warszawa)

Kwota: 750 PLN
Termin: październik - styczeń

"Master of C++" - 10 zajęć po 1,5 h - soboty

Druga część kursu rozwinie wcześniej nabyte umiejętności o korzystanie z wyspecjalizowanych kolekcji bibliotek takich jak Boost oraz STL, pisanie własnych algorytmów, optymalizacji kodu programu pod względem szybkości wykonania oraz zajętości pamięci, dzielenia programów na mniejsze części i ich kompilacja w pliki wykonywalne w pełni relokowalne.

Miejsce: Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej (św. Andrzeja Boboli 8, 02-525 Warszawa)

Kwota: 750 PLN
Termin: luty - maj

Politechnika Warszawska

Uczestnicy kursów w naszych szkołach mają zniżkę 5% na kursy odbywające się na POLITECHNICE WARSZAWSKIEJ!

Politechnika Warszawska
Wszystkie zajęcia odbywają się na Wydziale Mechatroniki Politechniki Warszawskiej (św. Andrzeja Boboli 8, 02-525 Warszawa)

“Arduino & Electronics” - 7 zajęć po 3 h - niedziele

Kurs, na którym dzieci będą realizowały projekty czujników temperatury, odległości, wilgoci oraz sprzężenia wyświetlacza 7-mio segmentowego, wyświetlacza 16x2, diod LED, diod RGB, fotorezystorów oraz serwomotorów. Programowanie za pomocą schematów blokowych pozwala młodszym na szybsze zrozumienie działania mikrokontrolerów używanych w płytkach Arduino. Każdy kursant podczas zajęć pracuje samodzielnie na sprzęcie udostępnionym przez szkołę “Asy Programowania”.

W drugiej części kursu dzieci poznają jak odpowiednio łączyć elektroniczne elementy za pomocą profesjonalnych urządzeń - lutowanie, zgrzewanie, spawanie, klejenie, połączenia mechaniczne. Stworzymy układy z: diod LED, elementów fotoeletrycznych (czujniki, alarmy), elementów generujących dźwięki oraz z mikro silników. Dodatkowo każdy kursant będzie miał okazję poznać działanie silnika mechanicznego. Zajęcia te poświęcone będą elektronice analogowej. Jest to tak zwana manualna część kursu, pomocna w rozwijaniu dodatkowych zainteresowań dziecka.

Kwota: 750 PLN
Termin: październik - grudzień

“3D Printing” - 5 zajęć po 1,5 h - niedziele

Kurs oparty na autorskim systemie nauczania, który polega na projektowaniu modeli przestrzennych oraz przedstawia druk 3D jako formę nie tylko dobrej zabawy, jak również nauki. Podczas zajęć uczestnicy zobaczą jak działa drukarka oraz druk 3D. Będą mieli możliwość obsługi profesjonalnej drukarki przestrzennej. Uczestnicy pobudzą swoją wyobraźnię przestrzenną poprzez tworzenie z figur geometrycznych różnych użytecznych rzeczy i nie tylko. Każdy uczestnik otrzyma swoje wdrukowane projekty, dzięki którym pozna przebieg od projektu do realizacji - niczym prawdziwy inżynier.

Kwota: 550 PLN
Termin: luty - marzec

“Arduino & Electronics” - 7 zajęć po 3 h - soboty

Kurs, na którym młodzież będzie realizować projekty czujników temperatury, odległości, wilgoci oraz sprzężenia wyświetlacza 7-mio segmentowego, wyświetlacza 16x2, diod LED, diod RGB, fotorezystorów oraz serwomotorów. Programowanie za pomocą odpowiedniego środowiska Arduino IDE sprawia, że kursant może poczuć się jak prawdziwy programista. Na zajęciach wykorzystujemy powszechnie znane pętle, komendy istniejącym otoczeniu programistycznym. Każdy kursant podczas zajęć pracuje samodzielnie na sprzęcie udostępnionym przez szkołę “Asy Programowania”.

W drugiej części kursu młodzież pozna jak odpowiednio łączyć elektroniczne elementy za pomocą profesjonalnych urządzeń - lutowanie, zgrzewanie, spawanie, klejenie, połączenia mechaniczne. Stworzymy układy z: diod LED, elementów fotoeletrycznych (czujniki, alarmy), elementów generujących dźwięki oraz z mikro silników. Dodatkowo każdy kursant będzie miał okazję poznać działanie silnika mechanicznego. Zajęcia te poświęcone będą elektronice analogowej. Jest to tak zwana manualna część kursu, pomocna w rozwijaniu dodatkowych zainteresowań dziecka. Motywem przewodnim pierwszego cyklu kursów będzie programowanie oraz elektronika i elektrotechnika. Dodatkowo młodzież pozna schematy blokowe używane w powszechnych dokumentacjach technicznych.

Kwota: 750 PLN
Termin: luty- kwiecień

“3D Printing” - 5 zajęć po 1,5 h - niedziele

Kurs oparty na autorskim systemie nauczania, który polega na projektowaniu modeli przestrzennych oraz przedstawia druk 3D jako formę nie tylko dobrej zabawy, jak również nauki. Podczas zajęć uczestnicy zobaczą jak działa drukarka oraz druk 3D. Będą mieli możliwość obsługi profesjonalnej drukarki przestrzennej. Uczestnicy pobudzą swoją wyobraźnię przestrzenną poprzez tworzenie z figur geometrycznych różnych użytecznych rzeczy i nie tylko. Każdy uczestnik otrzyma swoje wdrukowane projekty, dzięki którym pozna przebieg od projektu do realizacji - niczym prawdziwy inżynier.

Kwota: 550 PLN
Termin: kwiecień - maj

“Tech Inventor” - 5 zajęć po 1,5 h - soboty

Kurs polegający na konstrukcji modeli wykorzystujących elementy stałe, następnie odpowiednie połączenie występujących w nich elementów elektrycznych oraz zaprogramowanie danego urządzenia. Przykłady takich zajęć to konstrukcja modelu ramienia robota oraz pojazdu mechanicznego.

Kwota: 500 PLN
Termin: maj - czerwiec

Przedszkole

“Pre-coders”

Kurs obejmuje głównie tematykę logicznego myślenia, a z racji obszerności tego tematu: programowanie, myślenie przestrzenne oraz przyczynowo-skutkowe, spostrzegawczość, kreatywność. Wspieranie tych procesów umysłowych za pomocą nowoczesnego i nieszablonowego sprzętu sprawi, że rozwój umysłowy dzieci będzie postępował sprawniej i szybciej z wieloma korzyściami na przyszłość w trakcie niesamowitej przygody!