-
Lekcja 1 - Wprowadzenie, GitHub i pierwszy projekt 4
-
Ćwiczenia1.1
-
Ćwiczenia1.2
-
Ćwiczenia1.3
-
Ćwiczenia1.4
-
-
2. Zachowajmy to na później, czyli lekcja o zmiennych. 4
-
Ćwiczenia2.1
-
Ćwiczenia2.2
-
Ćwiczenia2.3
-
Test2.13 pytanie
-
-
3. Zacznijmy działać, czyli lekcja o operatorach. 5
-
Ćwiczenia3.1
-
Ćwiczenia3.2
-
Ćwiczenia3.3
-
Ćwiczenia3.4
-
Test3.13 pytanie
-
-
4. A co jeśli (...), w przeciwnym razie (...), czyli lekcja o instrukcjach warunkowych. 3
-
Ćwiczenia4.1
-
Ćwiczenia4.2
-
Ćwiczenia4.3
-
-
5. Do końca świata i jeden dzień dłużej, czyli lekcja o pętlach. 4
-
Ćwiczenia5.1
-
Ćwiczenia5.2
-
Ćwiczenia5.3
-
Ćwiczenia5.4
-
-
6. Porozmawiajmy z użytkownikiem, czyli lekcja o konsoli i pierwszy projekt! 3
-
Ćwiczenia6.1
-
Ćwiczenia6.2
-
Ćwiczenia6.3
-
-
7. Jeszcze więcej danych, czyli lekcja o tablicach i innych kolekcjach. 3
-
Ćwiczenia7.1
-
Ćwiczenia7.2
-
Ćwiczenia7.3
-
-
8. Biurko, komputer i klawiatura, czyli lekcja o obiektach. 4
-
Ćwiczenia8.1
-
Ćwiczenia8.2
-
Ćwiczenia8.3
-
Ćwiczenia8.4
-
-
Stwórzmy własną grę w statki! 5
-
Ćwiczenia9.1
-
Ćwiczenia9.2
-
Ćwiczenia9.3
-
Ćwiczenia9.4
-
Ćwiczenia9.5
-
Zawartość jest chroniona zaloguj się i dołącz do kursu by zobaczyć zawartość !
3.2 Operatory arytmetyczne
Poprzednie
3.4 Operatory logiczne
Dalej