-
1. Wprowadzenie 5
-
Ćwiczenia1.1
-
Ćwiczenia1.2
-
Ćwiczenia1.3
-
Ćwiczenia1.4
-
Test1.13 pytanie
-
-
2. Omówienie środowiska Roblox Studio 5
-
Ćwiczenia2.1
-
Ćwiczenia2.2
-
Ćwiczenia2.3
-
Ćwiczenia2.4
-
Test2.13 pytanie
-
-
3. Pierwsze kroki w Lua 4
-
Ćwiczenia3.1
-
Ćwiczenia3.2
-
Ćwiczenia3.3
-
Test3.14 pytanie
-
-
4. Jak działają \'Eventy\'? 4
-
Ćwiczenia4.1
-
Ćwiczenia4.2
-
Ćwiczenia4.3
-
Test4.14 pytanie
-
-
5. Czym jest CFrame? 4
-
Ćwiczenia5.1
-
Ćwiczenia5.2
-
Ćwiczenia5.3
-
Test5.13 pytanie
-
-
6. ReplicatedStorage, czyli klonowanie obiektów. 4
-
Ćwiczenia6.1
-
Ćwiczenia6.2
-
Ćwiczenia6.3
-
Test6.13 pytanie
-
-
7. Importowanie obiektów oraz funkcje 5
-
Ćwiczenia7.1
-
Ćwiczenia7.2
-
Ćwiczenia7.3
-
Ćwiczenia7.4
-
Test7.13 pytanie
-
-
8. GUI - graficzny interfejs użytkownika 4
-
Ćwiczenia8.1
-
Ćwiczenia8.2
-
Ćwiczenia8.3
-
Test8.13 pytanie
-
-
9. Programowanie GUI 4
-
Ćwiczenia9.1
-
Ćwiczenia9.2
-
Ćwiczenia9.3
-
Test9.12 pytanie
-
-
10. Punkty gracza oraz statystyki 4
-
Ćwiczenia10.1
-
Ćwiczenia10.2
-
Ćwiczenia10.3
-
Test10.10 pytanie
-
-
11. DataStoreService 5
-
Ćwiczenia11.1
-
Ćwiczenia11.2
-
Ćwiczenia11.3
-
Ćwiczenia11.4
-
Test11.10 pytanie
-
-
12. PROJEKT - Własna gra w Roblox 4
-
Ćwiczenia12.1
-
Ćwiczenia12.2
-
Ćwiczenia12.3
-
Ćwiczenia12.4
-
Zawartość jest chroniona zaloguj się i dołącz do kursu by zobaczyć zawartość !
Wstęp, czym jest DataStoreService?
Poprzednie
Omówienie i napisanie skryptu zapisu statystyk
Dalej