Prywatna Szkoła Podstawowa nr 62 im. Joanny Kolasińskiej
Skrajna 10, 03-209 Warszawa

Opis zajęć
W tym roku szkolnym zaproponowaliśmy szkole kompleksowe rozwiązanie zajęć pozaszkolnych.
Będą odbywały się takie zajęcia jak:
- zajęcia z programowania,
- zajęcia z druku 3D,
- warsztaty chemiczne.
Harmonogram zajęć został ustalony ze szkołą, znajduje się po prawej stronie.
Zajęcia realizujemy w formie warsztatów – uważamy, że to najlepszy i najskuteczniejszy sposób na rozwijanie wyobraźni, kreatywności i dziecięcej ciekawości.
Naszą misją jest popularyzacja nauki przez zabawę i uświadamianie ludziom, że uczymy się całe życie. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Dążymy do tego, żeby każdy uczestnik naszych zajęć posiadł nie tylko teoretyczną wiedzę, ale również praktyczne umiejętności, które pozwolą mu na samodzielne stawianie pytań, wyciąganie wniosków oraz rozwiązywanie problemów.
Naszym głównym celem jest pozwolenie dzieciom na aktywne zaangażowanie się w wykonywane doświadczenia:
- doświadczeni instruktorzy
- eksperymenty wykonywane samodzielnie
- bogate wyposażenie
- na koniec zajęć – eksperyment zabawka, którą każdy może zabrać do domu
Przykładowe tematy zajęć:
- REAKCJE CHEMICZNE
- SIŁA MAGNESÓW
- ELEKTRYCZNOŚĆ STATYCZNA
- PRACOWNIA KOSMETYKÓW
- FABRYKA GLUTKÓW
- NAUKOWE BAŃKI
Informacje
Grupa: 10-12 uczniów
Koszt za miesiąc (4 zajęcia): 230 pln za ucznia
Czas trwania: 60 min
Termin: Poniedziałek 14:45 – 15:30
Zachęcamy do zapisywania się przez formularz zapisów!
Nasz kurs nastawiony jest na naukę programowania od postaw z możliwością dalszego rozwoju dziecka w miarę jego rosnących umiejętności. Pierwszy rok nauki jest wstępem do rozpoczęcia przygody dziecka z programowaniem, w którym pokażemy uczniowi: jak tworzyć gry 2D oraz 3D, sposób programowania w języku interpretowanym, jak tworzymy aplikacje mobilne, jak posługiwać oraz co oznaczają zwroty typu kompilator, pętla, warunek, algorytm itp.
Na naszych zajęciach pracujemy na programach:
Kodu GameLab – Gra rozwija wśród uczestników wyobraźnie przestrzenną oraz wiedzę o elementach zawartych w programowaniu gier 3D. Tworzone będą obiekty, którym uczniowie będą przypisywali odpowiednie funkcje. Logiczne myślenie oraz programowanie w połączeniu z nauką budowy od podstaw, tak lubianych przez dzieci aplikacji daje uczestnikom niesamowite korzyści oraz zabawę. Na zajęciach zostaną stworzone gry wykorzystujące istniejące prawa fizyki, dzięki którym dzieci lepiej zrozumieją tematy powszechnie wykorzystywane w szkołach.
Scratch – Popularny program do rozpoczęcia nauki programowania, który ma na celu zaznajomienie dzieci ze środowiskiem programistycznym interpretowanym. Dzieci poznają podstawowe pojęcia oraz elementy związane ze światem programowania. Odkryją cały proces pisania oraz tworzenia kodów i programów komputerowych. Z pomocą nauczyciela rozwijają zdolność logicznego i kreatywnego myślenia.
Gamefroot – Kurs poświęcony nauce modelowaniu oraz programowaniu gier 2D. Jest wstępem do budowy oraz tworzenia gier 3D, wykorzystywanie programowania blokowego pozwala uczestnikom zajęć lepiej zrozumieć wykorzystywane warunki, zmienne, czy pętle. Logiczne myślenie oraz programowanie w połączeniu z nauką budowy od podstaw, tak lubianych przez dzieci aplikacji daje uczestnikom niesamowite korzyści oraz zabawę.
App Inventor – Nauka w środowisku wykorzystującym język interpretowany. Aplikacje powstałe przy użyciu App Inventor są tworzone przy pomocy przeglądarki internetowej i specjalnej aplikacji korzystającej ze środowiska Java. Gotowe aplikacje mogą być uruchamiane na fizycznych urządzeniach mobilnych z systemem android lub na emulatorze.
Scotty Go! – Innowacyjna gra do nauki programowania dla najmłodszych. Jest połączeniem realnych, kartonowych klocków służących do pisania przez graczy algorytmów następnie włączanych na tablecie.
Kompleksowy kurs realizowany przez cały rok szkolny, podzielony na 2 semestry po 12 zajęć.
Na naszych kursach stacjonarnych uczniowie pod czujnym okiem nauczyciela programowania będą realizowali szeroki konspekt zajęć. Zajęcia realizowane są w kameralnych grupach do 12 osób. W ten sposób trener może poświęcić dostatecznie dużo uwagi każdemu uczestnikowi kursu.
Informacje
Grupa: 10-12 uczniów
Koszt za miesiąc (4 zajęcia): 230 pln za ucznia
Czas trwania: 60 min
Termin: Środa 14:45 – 15:30
Zapisy przez formularz znajdujący się na dole strony.
Nasze zajęcia stanowią wstęp do rozpoczęcia przygody dziecka z programowaniem, w których pokażemy: jak tworzyć gry 2D oraz 3D, sposób programowania w języku interpretowanym, jak tworzymy aplikacje mobilne, jak posługiwać oraz co oznaczają zwroty typu kompilator, pętla, warunek, algorytm itp.
Na naszych zajęciach pracujemy na programach:
App Inventor – Nauka w środowisku wykorzystującym język interpretowany. Aplikacje powstałe przy użyciu App Inventor są tworzone przy pomocy przeglądarki internetowej i specjalnej aplikacji korzystającej ze środowiska Java. Gotowe aplikacje mogą być uruchamiane na fizycznych urządzeniach mobilnych z systemem android lub na emulatorze.
Roblox Studio – Autorski kurs stworzony, aby dzieci mogły uczyć się programowania na platformie dobrze im znanej jakim jest Roblox Studio. Na tym kursie uczniowie bedą uczyli się w programować w języku LUA oraz pisania na kodu w prawdziwym kompilatorze
Kodu GameLab – Gra rozwija wśród uczestników wyobraźnie przestrzenną oraz wiedzę o elementach zawartych w programowaniu gier 3D. Tworzone będą obiekty, którym uczniowie będą przypisywali odpowiednie funkcje. Logiczne myślenie oraz programowanie w połączeniu z nauką budowy od podstaw, tak lubianych przez dzieci aplikacji daje uczestnikom niesamowite korzyści oraz zabawę. Na zajęciach zostaną stworzone gry wykorzystujące istniejące prawa fizyki, dzięki którym dzieci lepiej zrozumieją tematy powszechnie wykorzystywane w szkołach.
Scratch – Popularny program do rozpoczęcia nauki programowania, który ma na celu zaznajomienie dzieci ze środowiskiem programistycznym interpretowanym. Dzieci poznają podstawowe pojęcia oraz elementy związane ze światem programowania. Odkryją cały proces pisania oraz tworzenia kodów i programów komputerowych. Z pomocą nauczyciela rozwijają zdolność logicznego i kreatywnego myślenia.
Gamefroot – Kurs poświęcony nauce modelowaniu oraz programowaniu gier 2D. Jest wstępem do budowy oraz tworzenia gier 3D, wykorzystywanie programowania blokowego pozwala uczestnikom zajęć lepiej zrozumieć wykorzystywane warunki, zmienne, czy pętle. Logiczne myślenie oraz programowanie w połączeniu z nauką budowy od podstaw, tak lubianych przez dzieci aplikacji daje uczestnikom niesamowite korzyści oraz zabawę.
Scotty Go! – Innowacyjna gra do nauki programowania dla najmłodszych. Jest połączeniem realnych, kartonowych klocków służących do pisania przez graczy algorytmów następnie włączanych na tablecie.
Kompleksowy kurs realizowany przez cały rok szkolny, podzielony na 2 semestry po 12 zajęć.
Na naszych kursach stacjonarnych uczniowie pod czujnym okiem nauczyciela programowania będą realizowali szeroki konspekt zajęć. Zajęcia realizowane są w kameralnych grupach do 10 osób. W ten sposób trener może poświęcić dostatecznie dużo uwagi w 90 minutowych zajęciach każdemu uczestnikowi kursu.
Informacje
Grupa: 10-12 uczniów
Koszt za miesiąc (4 zajęcia): 230 pln za ucznia
Czas trwania: 60 min
Termin: Środa 15:30 – 16:15
Zapisy przez formularz znajdujący się na dole strony.
Zajęcia z druku 3D dla uczniów klas wczesnoszkolnych to doskonała aktywność rozwijająca rozwój dziecka. Kurs wspiera wśród kursantów rozwój kreatywności, tworzenia modeli trójwymiarowych, a także umiejętności artystycznych.
Pióra 3D są naprawdę idealnym narzędziem do ożywiania dowolnego modelu lub przykładu, a także natychmiastowego przekształcania dowolnego prostego szkicu z koncepcji 2D w coś, co można poczuć, dotknąć i obejrzeć pod różnymi kątami.
Kontynuacją kursu jest tworzenie projektów trójwymiarowych w programie CAD, następnie druk swoich modeli na profesjonalnej drukarce przestrzennej 3D. Każdy uczestnik otrzyma swoje wdrukowane projekty, dzięki którym pozna przebieg od projektu do realizacji – niczym prawdziwy inżynier.
Uczniowie podczas zajęć zapoznają się z wymiarowaniem, inżynierią materiałową, skalowaniem, projektowaniem wielowymiarowym, pomiarami odległości, obliczaniem obwodu i powierzchni loraz wykonywaniem operacji na danych.
“IT. Engineering. Design. Creativity”
Informacje
Grupa: 10-12 osób
Koszt za miesiąc (4 zajęcia): 230 pln za ucznia
Czas trwania: 60 min
Termin: Czwartek 15:30 – 16:15
Zachęcamy do zapisywania się przez formularz zapisów!
Po zapisie poprzez formularz będziemy kontaktowali się emailowo. Należy pamiętać, aby grupa mogła się utworzyć musi zostać zebrana odpowiednia ilość chętnych.
Informację o płatnościach będziemy wysyłali na wskazany w formularzu adres email.